Tractor Ted Stripey PJs - Blue/Green (18m to 6/7yrs)2 reviews

SKU: PJTTLSSTRIPE56

£18.50

We LOVE these! Crafted from 100% cotton, these long sleeve Tractor Ted pyjamas are soft yet snuggly and perfect for all year round use!

The midnight blue long sleeve top is complete with a Tractor Ted print. Coupled with the green and midnight blue striped bottoms makes them totally yummy! Your little one will love! The only problem will be sneaking them out of the bedroom and into the washing machine!

Ribbed cuffs and PJ bottoms with an elasticated waist ensure stretch, comfort and a snuggly fit! Perfect for a good night’s sleep!

  • 100% cotton exclusive of trimmings
  • Soft against skin
  • Fully elasticated waist for comfort

Care and Composition
Due to the nature of the fabric, the colour may fade slightly when washed.

  • Wash before first use
  • Wash inside out with similar colours
  • The colour may fade slightly when washed due to the nature of the fabric
  • Warm iron if needed
  • Do not bleach
  • Do not tumble dry
  • Do not dry clean
  • Made in India

Warning! Keep Away from Fire 

Online Exclusive: Following customer requests, we now offer size 6-7yrs online on our website!

UK STANDARD DELIVERY:

£3.95 for orders under £50.00 

FREE delivery for orders over £50.00

Please allow 3 working days. Please note that this is a rough estimate only and is subject to external influences such as pressures on couriers due to the ongoing pandemic. 

UK FIRST CLASS DELIVERY: £5.95

Please allow 2 working days.

STANDARD DELIVERY TO EUROPE: £5.95

Delivery times vary by country, please allow up to 14 working days (including Republic of Ireland)

REST OF THE WORLD: £15.95

Please allow 14 working days for delivery.

You have the statutory right to cancel orders at any time within 14 working days after the day the items were received. This applies to all our products on the understanding that they are in their original wrapper and unused/worn.

To cancel your purchase within the 14 day cooling off period, you must inform us of your decision in writing – by letter or email.

We will refund you the full purchase price, less postage and packing charges, as soon as possible and within a maximum of 30 days.  This is conditional on the goods being returned in their original condition and packaging within 14 days of cancellation.

Please note you will be responsible for the costs of returning the items to us unless we delivered them to you in error or the items were damaged or defective. We do not accept responsibility for returns lost or damaged in transit to us.

In the unlikely event that we cannot satisfy your order because the item is not available, we will contact you to offer an alternative. If a product arrives damaged, or is defective, please notify us within seven working days and we will replace it.

Please note that if your item was given as a gift then you will need to ask the purchaser to contact us to arrange the return and refund.

Customer Reviews
4.0 Based on 2 Reviews
Write a Review Ask a Question
  • Reviews
  • Questions

Thank you for submitting a review!

Your input is very much appreciated. Share it with your friends so they can enjoy it too!

Filter Reviews:
VL
27/07/2021
Valerie L.
United Kingdom United Kingdom
I recommend this product
Pyjamas

Just love these and so does my grandson thankyou

T
18/06/2021
Tanya
United Kingdom United Kingdom
I recommend this product
Disappointed in quality

My 1yrae old was so excited to receive these for his birthday at the end of March. However when he put the top on last night I've noticed that Tractor Ted no longer has any pupils and the 'TED 1' has also disappeared. He has only worn them a handful of times (on cycle with his other pyjamas) so I wouldn't say they haven't been overworn/washed. Very disappointed to have been left with a scary looking pupil-less tractor ted.

Tractor Ted Tractor Ted Stripey PJs - Blue/Green (18m to 6/7yrs) Review
21/06/2021
Tractor Ted

Just checking you received my email of below as we'd dearly love to get this resolved. Do drop me a note when you get 2 ticks and we'll get something sorted. With my very best wishes Jo ----------------------------------- Dear Tanya I am so very sorry to hear of the issues that you have experienced with the Stripey PJs. It is very odd and not something that I can sadly explain. Please can you advise what size your son received so that we see what we can do. It may be that we need to ask for them to be returned so that we can take this up with the manufacturers. Let's see what we've got in stock in your son's size though before we react as we don't want an unhappy little one (or Mummy). Do you know if they were purchased from our website as we can then track down the order too? With my very best wishes and I do very much apologise once again. Jo

You may also like

Recently viewed

Customer Reviews
4.0 Based on 2 Reviews
Write a Review Ask a Question
  • Reviews
  • Questions

Thank you for submitting a review!

Your input is very much appreciated. Share it with your friends so they can enjoy it too!

Filter Reviews:
VL
27/07/2021
Valerie L.
United Kingdom United Kingdom
I recommend this product
Pyjamas

Just love these and so does my grandson thankyou

T
18/06/2021
Tanya
United Kingdom United Kingdom
I recommend this product
Disappointed in quality

My 1yrae old was so excited to receive these for his birthday at the end of March. However when he put the top on last night I've noticed that Tractor Ted no longer has any pupils and the 'TED 1' has also disappeared. He has only worn them a handful of times (on cycle with his other pyjamas) so I wouldn't say they haven't been overworn/washed. Very disappointed to have been left with a scary looking pupil-less tractor ted.

Tractor Ted Tractor Ted Stripey PJs - Blue/Green (18m to 6/7yrs) Review
21/06/2021
Tractor Ted

Just checking you received my email of below as we'd dearly love to get this resolved. Do drop me a note when you get 2 ticks and we'll get something sorted. With my very best wishes Jo ----------------------------------- Dear Tanya I am so very sorry to hear of the issues that you have experienced with the Stripey PJs. It is very odd and not something that I can sadly explain. Please can you advise what size your son received so that we see what we can do. It may be that we need to ask for them to be returned so that we can take this up with the manufacturers. Let's see what we've got in stock in your son's size though before we react as we don't want an unhappy little one (or Mummy). Do you know if they were purchased from our website as we can then track down the order too? With my very best wishes and I do very much apologise once again. Jo